Starostwo Powiatowe informuje, że od dnia 24 stycznia 2022 r. do odwołania, na terenie powiatu gryfickiego nieodpłatna pomoc prawna oraz poradnictwo obywatelskie dla mieszkańców, świadczone będą wyłącznie za pomocą środków porozumiewania się na odległość: telefonu bądź poczty elektronicznej.

Aby skorzystać z porady należy zarejestrować się wskazując inicjały osoby, która chce skorzystać z porady oraz dostępne środki komunikacji – poczta elektroniczna (adres e-mail) lub telefon (numer telefonu)

  • wysyłając informację na adres e-mail: npp@gryfice.pl
  • dzwoniąc od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 15:30 pod nr tel.: 91 384 30 48 lub 791 530 803
  • poprzez stronę https://np.ms.gov.pl

W przypadku udzielania porad w formie porozumiewania się na odległość osoba uprawniona nie jest zobowiązana do złożenia pisemnego oświadczenia, że nie jest w stanie ponieść kosztów odpłatnej pomocy prawnej, a osoba fizyczna – prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą nie musi składać oświadczenia o niezatrudnianiu innych osób w ciągu ostatniego roku. Jednocześnie informuje się, że pomoc udzielana osobie fizycznej prowadzącej jednoosobową działalność gospodarczą, która w ciągu ostatniego roku nie zatrudniała innych osób, stanowi pomoc de minimis.

sąd

Poprzedni artykułObwodnica Trzebiatowa nabiera kształtów
Następny artykułZawieszenie działalności poradni dermatologicznej w gryfickiej przychodni