11 października ustanowiono Międzynarodowym Dniem Biznesu. To swego rodzaju hołd dla małej i średniej przedsiębiorczości. To podziękowanie dla ludzi, którzy mają pasję i dzielą się nią z innymi. My – klienci korzystamy z owoców pracy osób wykonujących swój zawód z zamiłowaniem a często z poświęceniem.

W świecie biznesu, gdzie dominują sklepy sieciowe, hiper- i supermarkety, taki dzień promocji jest okazją do pokazania, że małe, osiedlowe sklepy, lokale, restauracje, kwiaciarnie itp. mogą zaoferować często lepszej jakości towar i usługę.

Nie inaczej jest na terenie powiatu gryfickiego. Odwiedzając lokalne miejsca my – klienci nigdy nie jesteśmy anonimowi. Jesteśmy z sąsiedztwa, zawsze możemy poprosić o przysługę związaną z rodzajem prowadzonej działalności (np. zamówić wiązankę kwiatów przez telefon, czy też poprosić o otwarcie sklepu po godzinach, gdy dłużej pracujemy).

Sieć Makro z tej okazji przygotowało plakaty, ulotki i słodkie upominki promujące Dzień Własnego Biznesu w ogólnopolskiej kampanii reklamowej.

Ten dzień jest okazją do tego, by właściciele mniej znanych lub nowo powstałych firm, wykorzystali do przedstawienia wyjątkowych ofert handlowych i promocji, które obowiązują właśnie 11 października. Mogą w ten sposób podziękować swoim klientom i zachęcić nowych do korzystania z ich usług. Sklepy, restauracje oraz inne instytucje handlowe i usługowe, mogą, za pośrednictwem strony internetowej, zgłaszać się i proponować swoje oferty, aby ten sposób zaistnieć na szerszym rynku biznesowym.

 

Poprzedni artykułGryficzanie wspólnie „Wycięli Hołubca”!
Następny artykułRed Swing Low będzie reprezentować Polskę na Litwie!!!