Pacjencie, każdy przypadek ograniczonego dostępu do świadczeń medycznych, zgłoś na infolinii Narodowego Funduszu Zdrowia.

Jeśli:

  • Placówka medyczna odmówiła Ci świadczeń?
  • Nie dodzwoniłeś się do poradni / przychodni?
  • Drzwi do placówki były zamknięte?

Zadzwoń pod bezpłatny numer infolinii Narodowego Funduszu Zdrowia – 800 190 590 – i zgłoś konsultantowi swój problem z dostępem do świadczeń medycznych.

Każdy sygnał rozpatrzymy indywidualnie i podejmujemy interwencję w trosce o Twoje zdrowie.

Infolinia NFZ jest czynna całodobowo, przez 7 dni tygodnia. Połączenie jest bezpłatne.

nfz
Infolinia NFZ. Foto: zuw

Źródło: NFZ

Poprzedni artykułPolscy lekarze i naukowcy apelują do władz o przywrócenie normalnego funkcjonowania Państwa
Następny artykuł„Polska Flaga w każdym domu” – konkurs