Dni spędzone w domach zaostrzyły apetyt na udane wakacje. Który kierunek wybrać, aby spędzić czas rodzinnie, aktywnie i bezpiecznie? Organizatorzy kampanii zapraszają na Pomorze Zachodnie, bo u nas jest #BezpiecznieJakwDomu! Od poniedziałku 1 czerwca br. ruszyła kampania promocyjna regionu, która obejmie m.in. telewizyjne spoty.

W poniedziałek 1 czerwca w ogólnopolskiej telewizji został zaprezentowany spot reklamowy będący pierwszym elementem kampanii teaserowej. Kolejne jej odsłony pojawią się na kanałach społecznościowych Pomorza Zachodniego (FacebookInstagramYoutube). Spot, który emitowany był na ekranach tv, można już zobaczyć na profilach Youtube Pomorza Zachodniego.

Historie przedstawione w spocie opowiadają o osobach, które decydują się na zwiedzanie Pomorza Zachodniego, korzystając z różnych aktywności pozwalających na zachowanie bezpieczeństwa, jednocześnie zapewniając niezapomniane wrażenia. W czasie kampanii poznamy młodą dziewczynę, która pływa na desce sup, aktywnego rowerzystę oraz rodzinę z dwójką dzieci. Ich historie pokazują, że na Pomorzu Zachodnim możemy odpoczywać na swój własny sposób, a przedsiębiorstwa z regionu są gotowe na przyjęcie turystów.

Chcemy żeby takie były wakacje na Pomorzu Zachodnim: bezpieczne i pełne wrażeń. Nie rezygnujmy z wypoczynku, ale róbmy to z głową. Mamy wiele do zaoferowania, nie tylko w pasie nadmorskim. Kontakt z przyrodą, atrakcje dla osób aktywnych, niesamowita baza noclegowa i wypoczynkowa to nasze wielkie atuty – mówi marszałek Olgierd Geblewicz.

Za tło spotu posłużą usługi turystyczne z atrakcyjnych rejonów Pomorza Zachodniego m.in.: okolic Zalewu Szczecińskiego, Pojezierza Drawskiego, Doliny Dolnej Odry, czy miejscowości takich jak Wolin, Przelewice, Międzyzdroje, Niechorze czy Trzęsacz.

Rozwinięcie kampanii nastąpi w lipcu. Poznamy wówczas kolejne odsłony przygód bohaterów, których sylwetki zostały nakreślone w spocie teaserowym, a kampania przeniesie się także na kolejne nośniki, m.in. do radia i w przestrzeń miejską (outdoor).

Kampania nakierowana jest na wsparcie małych i średnich przedsiębiorstw z Pomorza Zachodniego związanych z sektorem turystycznym zakładając ich promocję i pomoc w ciężkim czasie pandemii.

Dla przedsiębiorców z branży turystycznej przygotowaliśmy cały wachlarz wsparcia. To granty z funduszu pracy, pożyczki i dotacje obrotowe. Jestem pewien, że nasza kampania pokazująca walory Pomorza Zachodniego będzie ważnym dodatkowym wsparciem – dodaje marszałek Geblewicz.

Projekt realizowany jest w ramach działania 1.14 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 pod nazwą „Wzmocnienie pozycji regionalnej gospodarki, Pomorze Zachodnie – Ster na innowacje”.

NIECHORZE I TRZĘSACZ
Kadr ze spotu reklamującego Pomorze Zachodnie. Foto: UMWZ

Źródło: Urząd Marszałkowski

Poprzedni artykuł„Mój wymarzony Dzień Dziecka” – rozstrzygnięcie konkursu
Następny artykułZachodniopomorski Pakiet Antykryzysowy z kolejnymi zestawami wsparcia