Dokładnie od wtorku 2 stycznia br., w Urzędzie Miejskim w Trzebiatowie wprowadzono zmiany dotyczące sposobu obsługi interesantów. A wszystko dla bezpieczeństwa zarówno samych mieszkańców, jak i pracowników instytucji.

Od wczoraj (2 stycznia br.), interesanci w Urzędzie Miejskim w Trzebiatowie są przyjmowani wyłącznie telefonicznie w sprawach pilnych po wcześniejszym uzgodnieniu terminu (telefonicznym lub mailowym) z właściwym pracownikiem. Można również korzystać z formy pisemnej. Przy głównym wejściu do budynku urzędu (ul. Rynek 1) została zamontowana skrzynka pocztowa, do której można wkładać dokumenty przyniesione do urzędu.

Kontakt z pracownikami Urzędu Miejskiego w Trzebiatowie możliwy jest również telefonicznie lub droga e- mailową (sekretariat@trzebiatowi.pl) oraz przez platformę e-puap (www.epuap.gov.pl).

Wykaz telefonów:

  • Sekretariat- 91 38 72 984
  • Podatki – 91 38 72 581
  • Nieruchomości, ochrona środowiska, geodezja – 91 38 72 017
  • Planowanie, inwestycje- 91 38 72 608
  • Urząd Stanu cywilnego – 91 38 72 314
  • Działalność gospodarcza, przydział mieszkań, oświata – 91 38 72 437
  • Straż Miejska – 600 224 517

Burmistrz Gminy Trzebiatów Józef Domański przeprasza za utrudnienia i prosi o wyrozumiałość wyjaśniając jednocześnie, że zmiany podyktowane są troską o bezpieczeństwo zarówno mieszkańców gminy, jak i samych pracowników instytucji.

trzebiatów
Zmiany w obsłudze interesantów w UM w Trzebiatowie.
Poprzedni artykułNowe mieszkania czynszowe w Gminie Brojce
Następny artykułKonkurs na logo projektu Erasmus+ rozstrzygnięty!